LG Optimus P760 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG Optimus P760 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

jamie2014 22-07-2014
Geschreven voor: LG Optimus P760 zwart

Ik vind dit een top toestel, LG word langzaam maar zeker een top concurrent van Sony, Samsung en Apple op de smart phone gebied. De ingebouwde speakers klinken heel luid en het geluidskwaliteit is bijna zo goed als die van de vele Sony toestellen, het komt klaar met alle mogelijkheden die je zou verwachten en nog meer. bovendien heeft het geen vreemde grootte, dus kon ik er makkelijk een LG hoesje voor vinden bij Mobielkoopjes. http://mobielkoopjes.nl/lg

Patman1 21-07-2014
Geschreven voor: LG Optimus P760 zwart

Toestel nu enkele weken in bezit en erg positief. Vooral door de grote display, goede batterij en mooie vormgeving. Geluid kwaliteit is wat minder maar zeker mee te leven. Voor aanschaf was de interne opslag nog een punt van twijfel, maar na het verwijderen van de bloatware is er voldoende ruimte.
Met het goed instellen en uitschakelen van sommige services zoals locatie, data en bluetooth gaat de batterij 2 dagen mee voor normaal gebruik.

markaper 17-03-2014
Geschreven voor: LG Optimus P760 zwart

Fijn toestel, maar qua degelijkheid een dikke onvoldoende.
Binnen korte tijd kreeg ik strepen en vlekken onderin het scherm.
Natuurlijk het toestel opgestuurd naar een LG geautoriseerd service center voor garantie, maar volgens hun is het valschade, terwijl het toestel nooit gevallen is en altijd in een beschermhoesje heeft gezeten! De kosten om het toestel te laten maken zijn €215,- !! En als we het toestel ongerepareerd terug willen moeten we ook ongeveer €50,- betalen!? de service van LG is dan ook erg slecht. Kortom ik raad geen LG aan, als er iets mee is dan lossen ze het niet goed op.

Pietpuk 06-01-2014
Geschreven voor: LG Optimus P760 zwart

Deze telefoon als vervanger voor de L7. Op zich was ik tevreden met de L7, maar internetten was te traag.
Nu met de L9 zeer tevreden.
Wel was het geluid van de L7 beter.

lijonenjo 29-03-2014

hoi, heb je ook problemen met Wifi? Ik heb nl. een L5 II waarvan de wifi steeds uitvalt. Verder bevalt LG me prima, maar dat is een ergernis!

hendrikbrands 27-08-2013
Geschreven voor: LG Optimus P760 zwart

Top telefoon! Ben van L5 naar L9 overgestapt. Mensen vonden dat raar.... maar deze telefoon is een flinke verbetering met mijn oude! android 4.1 erop, nu lekker snel.. fijn en groot scherm wat prima in de hand ligt. Geen last van mankementen of haperingen. heb heel veel plezier van mijn telefoon, echt een aanrader!!!

Schie 25-04-2013
Geschreven voor: LG Optimus P760 zwart

De LG optimus l9 bevalt mij heel goed, ik ben overgestapt van de Samsung galaxy ace vanwege de grotere opslagruimte en het grotere beeldscherm van de L9. De telefoon heeft een mooi, groot beeldscherm wat handig kan zijn bij het internetten. De opslagruimte is met meer 2 GB beschikbare ruimte lekker groot en ik kan tot nu toe alle apps die ik wil downloaden. Hij is lekker snel, naar mijn idee, voor een telefoon in deze prijsklasse.
Android was ik al gewend maar werkt heel fijn en je kunt alles instellen zoals je dat wilt!

Ik ben over het algemeen heel blij met mijn telefoon en kan hem zeker aanraden!

janvd1947 08-04-2013
Geschreven voor: LG Optimus P760 zwart

prima toestel, ligt goed in de hand ondanks zijn grootte, werkt zeer snel, prijs is zeker goed.
totaal geen negatieve ervaringen tot aan nu , dus zeer goed.

17key7 19-03-2013
Geschreven voor: LG Optimus P760 zwart

Ik heb de Lg Optimus L9 nu voor ongeveer 3/4 maanden in mijn bezit en het toestel bevalt me perfect. Met de 5 megapixel camera kun je foto's maken met een resolutie van 720p en filmen met een resolutie van 1080p. De Android versie die op het toestel draaid is 4.0 Ice Cream Sandwitch maar na een recente software update is die vervangen door de nieuwere Android 4.1 Jelly Bean wat super lekker werkt. Het 4.7 inch grote scherm heeft mooie felle kleuren en een goede resolutie. Gamen is ook geen probleem. Conclusie: voor deze prijs is het echt een TOP toestel en ik heb er zelf veel plezier van.

Bulgozer 18-03-2013
Geschreven voor: LG Optimus P760 zwart

Voor deze prijs een geweldige telefoon vind ik,
Ik vind het niet het allermooiste design en voelt ook niet als de meest degelijke telefoon. Maar ik vind het belangrijker dat alles vlot werkt en dat is ook zo. Het beeldscherm is ook lekker groot en heeft prima beeld. Spellen draaien prima. Zeer tevreden!

Andre123456 08-01-2013
Geschreven voor: LG Optimus P760 zwart

Sinds een aantal weken in mijn bezit. Toestel bevalt goed. Ik vind het goede middenklasse toestel voor mensen die geen dure samsung willen. Ik wil alleen weten waarom de trilfunctie niet werkt bij sms berichten terwijl hij wel staat op ingesteld trillen bij bellen en meldingen

ben toet 01-01-2013
Geschreven voor: LG Optimus P760 zwart

Ik heb de LG P760 Optimus L9 nu ongeveer 1 maand en ben heel erg tevreden met dit waanzinnige toestel. Wat mij vooral aanspreekt is de zuinigheid van de telefoon en dat ik er gemiddeld 2 dagen mee doe! Het 4.7" inch LCD scherm is heel mooi en het voelt heel glad en soepel aan als ik hem gebruik. Ik ben ook erg onder de indruk van het gewicht van het toestel.

Alles bij elkaar ben ik heel tevreden met dit toestel.

Syme Luiken 23-01-2013

Beste Ben,
Hoe kan het dat hij bij jou 2 dagen mee gaat?
die van mij moet toch echt avonds in de oplader.

Gr. Luiken

Mironline 30-12-2012
Geschreven voor: LG Optimus P760 zwart

Mooie zeer lichte telefoon. Deze LG is erg snel enheeft een fabuleus beeld, zeer scherp. Ik heb al eerder een LG gehad en ben daar erg enthousiast over, nooit enig probleem mee gehad en dus deze L9 nu aangeschaft. Zeer aan te bevel en kan zich wat mij betreft zeer goed meten met alle goede smartphones of iPhones in deze wereld! Ik zou deze telefoon zeker aanbevelen vanwege de zeer goede prijs-kwaliteitverhoudig en het gebruiksgemak.

erwin_1980 06-12-2012
Geschreven voor: LG Optimus P760 zwart

Na twee jaar trouw te zijn geweest aan mijn (oude) LG P990 telefoon moest ik er toch aan geloven en een nieuwe aanschaffen. Door mijn goede ervaringen met LG heb ik wederom voor een LG gekozen. Sinds twee weken ben ik nu in het bezit van de LG Optimus L9. Kan daar erg kort over zijn; geweldige telefoon, die mijn oude LG ruimschoots overtreft.

Grote pluspunten van de LG Optimus L9:
Een groot en helder beeldscherm (4,7” inch)
Snelle processor wat zeer prettig werkt als je meerdere programma’s open hebt staan
Langdurige batterij
5 megapix camera

Al met al dus echt een aanrader!

yann86 05-12-2012
Geschreven voor: LG Optimus P760 zwart

Dit product heb ik net in mijn bezit.
Eerst had ik een Samsung Galaxy i900.
het eerste wat mij opviel aan de L9 was dat het een:

- groter en duidelijker beeldscherm heeft.

- het toestel heeft NFC ,hiermee kan je in de toekomst mee betalen, dit laat zien dat dit toestel al vooruitloopt.

-Het is makkelijk te gebruiken als je een touchscreen gewend bent.

- Ook viel mij op dat ik nu wel een flits op mijn mobiel heb.
deze camera heeft een 5mp camera en een flits die ik dus eerst niet had, erg blij mee.

- Dan nog over de batterij, deze kan anderhalf tot 2 dagen meegaan als je normaal met je mobiel omgaat, mijn vorige toestel moest ik elke avond in de oplader doen of soms eerder omdat de batterij dan snel leeg was.

- en wat mij ook nog opviel was het LPS display, zo komt het beeld mooier over, dus minder pixels en scherper beeld, en het lps display zorgt ervoor dat het minder batterij gebruikt, dus vandaar dat je batterij ook wat langer meegaat dan normaal.

- en als laatst heeft de L9 een 1ghz dual core processor zodat die sneller is.

Het enige nadeel van een groot beeldscherm is dat die sneller stuk kan gaan als je hem per ongeluk laat vallen, maar dat is logisch.

Voor de rest is het een top mobiel, je kan er alles mee, en later dus ook mee betalen.
Zoals de slogan van LG zegt : Life's Good!!

Syme Luiken 23-01-2013

Beste Yann86,
ik moet mij telefoon wel elke avond in de opladen doen.
heeft u er iets speciaals voor of zo??

Groet luiken

Sun82 04-12-2012
Geschreven voor: LG Optimus P760 zwart

Fantastische telefoon! Schitterend scherp beeld en heel mooi strak design. Apps zijn heel handig en veel gratis erop te zetten. Ipad niet meer nodig, dit toestel is veel beter! Internet super scherp en als je toestel draait is het beeld helemaal top! Geweldig toestel, heel veel opties en mogelijkheden en veel beter dan Iphone! Had veel eerder moeten wisselen. Ik kan iedereen dit toestel absoluut aanbevelen.

livado 04-12-2012
Geschreven voor: LG Optimus P760 zwart

Heb de Optimus L9 nu een een tijdje in mijn bezit en ik kan dit toestel echt iedereen aanraden! In eerste instantie dacht ik niet dat ik zo enthousiast zou zijn over een LG, maar als je de prijs vs prestatie bekijkt is het écht een goede aanbieding.

Toestel is snel genoeg, lang standby, groot en helder scherm. Hij heeft android 4.0, gelukkig een "home" toets en is lekker licht. Voelt ondanks zijn gewicht toch degelijk aan.

Mola 02-12-2012
Geschreven voor: LG Optimus P760 zwart

Wat een toptoestel, sinds kort geniet ik enorm van alle gemakken die de LG Optimus L9 te bieden heeft en het zijn er veel, even een paar op een rijtje voor geintereseerde want het is echt een aanrader. Ik heb de LG L9 in het wit vond het persoonlijk een mooi design.
- gewicht. : enorm licht
- design. : mooie randen, lekker plat en fijn in de hand liggend
- batterij. : gaat verrassend lang mee.
- beeld. : groot beeldkwaliteit om van te genieten, scherp en mooi van kleur
- snelheid. : filmpjes kijken is echt genieten, wat een snelheid
- geluid. : met een goeie koptelefoon op, is muziek of film echt een luistergenot

stampie45 04-12-2012

hoi mola

kun je ook aangeven of het overgaan van de telefoon goed en duidelijk is te horen ook als je hem in je tas of broekzak heb zitten.
ik krijg hem namelijk aankomende donderdag

Bulgozer 18-03-2013

Top, genieten, gemakken, veel te bieden en aanrader? En dat allemaal in de eerste zin?
Deze review klinkt meer als reclame dan als een review.